Hack Free Patch AdVenture Capitalist Nová metoda

Patch New Method AdVenture Capitalist

 

 

AdVenture Capitalist hack tool

 

Líbilo se to = 202159 recenzí info = Zbohatněte rychle! Idle Clicker! Takže jsem chvíli hrál a já jsem porazil hru dostal všechny odemknutí a všechny manažery / upgrady, ale je tu jedna věc, která není dobrá v této hře, pokud se dostanete k 10 uncentillion, přestanete vydělávat úhly a pokud opustíte aplikace restartujete nikoli +200 zlatý restart, ale ponecháte si zlato a megabucky a své zlaté lístky (zapomněl jsem jméno), ale je to opravdu nejhorší, když se to stane, nejhorší část je, že ztratíte všechny své platinové investice a musíte je znovu dostat oh a už si nemůžete vyměnit peníze za megabucky už se mi to stalo dvakrát a je to velmi nepříjemné a hra je perfektní jiná moudrá, protože i když porazíte hru, existují ostrovy událostí, které jsou úžasně zábavné jen jedna věc znamená, že nakonec ztratíte veškerý svůj pokrok a při aktualizacích, které řekli, že to opravili, ale neřekli jen to, aby přiměli lidi jako já, aby si to znovu zahráli, a nejhorší je, že nemůžete dostat čas zpět je to tak hloupé, tak kongrega Pokud jste odvedli skvělou práci, musíte to napravit, protože to překonává účel hraní, protože nakonec ztratíte všechny své věci a je to hloupé, takže prosím shromážděte opravit tento JEDEN problém a bude to hra zábavná a přidá se do limit peněz, které můžete vydělat, a upgradů, které můžete poděkovat za váš čas velikost = 556,1 megabajtů v aplikaci = balíček zasvěcených informací 1 Zařízení = Apple iphone Průměrné hodnocení = 4,7 z 5 hvězdiček.

Dobrodružný kapitalistický mattshea. Dobrodružný kapitalistický hack. AdVenture kapitalista. Dobrodružný kapitalistický hack apk. Dobrodružný kapitalista na Facebooku. Dobrodružná kapitalistická kalkulačka. Dobrodružná kapitalistická hudba Mars. Dobrodružný kapitalistický mod apk. Kapitalismus AdVenture.

 

 

 

Kommentera här: